29 November 2014, 13:35
Marc1970 schreef:Ik heb wel een LH2.4 vliegwiel met 60-2 gaten erin, die je zou mogen hebben, maar dat is een zgn. 'dogdish', en daar past je koppelingset niet in. De 271266 set die je hebt is voor een plat vliegwiel. Alle LH2.4 vliegwielen zijn dogdish of erger (dual mass) voor zover ik weet.
En ik kan daar zo gauw geen budget oplossing voor bedenken behalve deze: http://www.turbobricks.org/forums/showth...p?t=160983
Ja of zelfs deze suggestie die daar gewekt wordt;
Staat alleen niet bij of het wel werk (1 iemand zegt van wel).
Ja of zelfs deze suggestie die daar gewekt wordt;
Slobodan schreef:Well, I don't think is necessary to run a fly with 60-2 hole config or needing that wheel sensor at all anymore. Just remove the EZK side of it and just run breakerless ignition parts from a Turbo 240. Just need to hook up one wire between spark and LH 2.4 for it to work... Now everyone will say it won't work. bla bla bla and breakerless sucks... well whatever, I am saying it will work and you don't need to change out your flywheel for that special holey one, And you can set base idle timing where ever you want. Not to mention less sensors and wires means nicer looking engine. I'll do it to my 242GT TI and find out. unless somebody has attempted this before.
Staat alleen niet bij of het wel werk (1 iemand zegt van wel).