26 November 2014, 11:37
@DennisvdB,
wat bedoel je met een Flametrap?
@Skidje
Ik wil een originele pakking gebruiken voor de carterpan en dan in de hoeken versterken met vloeibare pakking(doe ik ook bij de klepdeksel-pakking in de hoekjes). zo moet hij wel dicht worden.
@Stevves
ingelijks!
zoals ik gisteren ook al zei, het valt mij op dat de volvo-verkopers op marktplaats bijna altijd nette mensen zijn. in tegenstelling tot de Opel Kadett C wereld waar ik ook een beetje in zit, dat zijn 9 van de 10 keer mensen die buiten lopen te frituren met het ongemaaide gras tot knie-hoogte.. (beide gevallen zelf ervaren!)..
@Edwin,
ik was ook blij verrast, vorige eigenaar van dit blok claimde dat hij 360dkm had gelopen. voor die km-stand vind ik hem ook netjes.
wat bedoel je met een Flametrap?
@Skidje
Ik wil een originele pakking gebruiken voor de carterpan en dan in de hoeken versterken met vloeibare pakking(doe ik ook bij de klepdeksel-pakking in de hoekjes). zo moet hij wel dicht worden.
@Stevves
ingelijks!
zoals ik gisteren ook al zei, het valt mij op dat de volvo-verkopers op marktplaats bijna altijd nette mensen zijn. in tegenstelling tot de Opel Kadett C wereld waar ik ook een beetje in zit, dat zijn 9 van de 10 keer mensen die buiten lopen te frituren met het ongemaaide gras tot knie-hoogte.. (beide gevallen zelf ervaren!)..
@Edwin,
ik was ook blij verrast, vorige eigenaar van dit blok claimde dat hij 360dkm had gelopen. voor die km-stand vind ik hem ook netjes.
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo