25 January 2015, 15:24
Tijdje niets laten horen met betrekking tot de 242, maar de vorderingen gaan gestaag (mag ook wel, 23 februari moet hij immers mee naar zweden
).
ik zal later even foto's en verhaal plaatsen over de vorderingen..
nu even een vraagje, ik heb nog een 95'er 940 IC staan voor onderdelen. is het mogelijk om van de 940 de Intank-brandstofpomp te gebruiken in een injectietank van een 240? tevens wil ik de benzinepomp die onder de 940 hangt(tenminste, bij een 240 hangt hij eronder, weet niet of hij er ook bij een 940 onder hangt) ook gebruiken in de 240. scheelt namelijk aanzienlijk in de kosten al het past/werkt..
kan iemand me hier duidelijkheid over geven?

ik zal later even foto's en verhaal plaatsen over de vorderingen..
nu even een vraagje, ik heb nog een 95'er 940 IC staan voor onderdelen. is het mogelijk om van de 940 de Intank-brandstofpomp te gebruiken in een injectietank van een 240? tevens wil ik de benzinepomp die onder de 940 hangt(tenminste, bij een 240 hangt hij eronder, weet niet of hij er ook bij een 940 onder hangt) ook gebruiken in de 240. scheelt namelijk aanzienlijk in de kosten al het past/werkt..
kan iemand me hier duidelijkheid over geven?
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo