27 January 2015, 00:48
Estoque schreef:Ik zoek nog een downpipe van een 240. Mag lelijk zijn, maar dan wel 1 met lambda sonde. Anders pak ik de 940 downpipe en pas ik die aan.
Daarna gaat de pijp recht naar achter en naar de zijkant (voor de carbagerun). Later gaan we het netjes maken met dempers etc.
Daarna wss 2,5" naar achter. Willen wel boven de achteras vanwege de bodemvrijheid.
We willen meedoen met de 8 uur van Hellendoorn, dus veel offroad etc
B21et DP heeft geen bus voor de lambda. Maar past volgens mij wel goed op dat blok van jou mits de turis.een conische aansluiting heeft.
Die van de 940 heeft wel de bus maar moet wel verzaagd/gelast worden om passend te krijgen in een 240.
Heb nog wel een b21ET uitlaat liggen in bruikbare toestand met te kleine eind-demper. Zie dat je ook niet onder de as doorwil dus blijft alleen het stuk tot uitgang middendemper als interesaant over voor jou.
Succes met je project en doe de olie er maar alvast in!
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..