4 September 2014, 12:25
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 4 September 2014, 12:45 door Marc1970.)
Hebben niet alle auto's behalve de 140 en 240 enkele remklauwen? En waarom Volvo's die dubbele uitbundig over-engineered geschiedenis hadden is volgens mij meer marketing geweest dan noodzaak, een gescheurde/doorgeroeste remleiding is lastig maar hoe vaak zal dat gebeuren zelfs bij minimaal onderhoud?
Er zijn twee soorten remklauw, traditioneel die weerskanten drukt en de sliding/floating etc, die heeft maar 1 zuiger (en dus nog minder wat er fout kan gaan) en goedkoper om te maken dus die heeft iedere auto nu. De 740 had deze ook al.
Er zijn twee soorten remklauw, traditioneel die weerskanten drukt en de sliding/floating etc, die heeft maar 1 zuiger (en dus nog minder wat er fout kan gaan) en goedkoper om te maken dus die heeft iedere auto nu. De 740 had deze ook al.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

