9 June 2014, 14:25
De Diesel drukgroep is normaalgesproken gelijk aan die van de B230FT. Wat de truc is met de diesel drukgroep is dat als je die van een 95+ 940 neemt dat de koppeling (drukgroep) op een ouderwets (LH2.4 en andere versies van ruwweg 1985-1994) vliegwiel past en de plaat het juiste aantal splines heeft voor een M90 bak. Voor een M47 niet interessant.
Via de onderdeelnummers moet ook te vinden zijn dat (of of?) ze gelijk zijn, ik heb het vroeger eens opgezocht maar kan het nu niet zo snel vinden. Maar zo uit het hoofd herinner ik me dat het geen verschil was.
Ik heb die diesel koppeling die dus even veel moet kunnen hebben als een B230FT setje en die houdt het goed, hoeveel pk weet ik niet maar de koppeling kan het nog hebben.
Via de onderdeelnummers moet ook te vinden zijn dat (of of?) ze gelijk zijn, ik heb het vroeger eens opgezocht maar kan het nu niet zo snel vinden. Maar zo uit het hoofd herinner ik me dat het geen verschil was.
Ik heb die diesel koppeling die dus even veel moet kunnen hebben als een B230FT setje en die houdt het goed, hoeveel pk weet ik niet maar de koppeling kan het nog hebben.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni