3 June 2014, 14:01
De as vanaf je koppelingsplaat de bak in. Als het gieren zich ook voordoet als je auto in z'n vrij staat is dat de as die nog met de motor meedraait.
Als je er 225 pk uitperst zou ik de m47 toch wel uit m'n hoofd zetten. Ik heb er geen ervaring mee, maar 200pk schijnt zo'n beetje max te zijn. Ik weet niet wat de synchromeshes kosten en hoe de rest van de bak is natuurlijk, maar als de overdrive nog fris is dan is bak revisie wellicht nog te overwegen. Als je em zelf doet valt dat wellicht nog mee. Ik heb het nog nooit gedaan hoor, maar het schijnt wel mee te vallen.
Als je er 225 pk uitperst zou ik de m47 toch wel uit m'n hoofd zetten. Ik heb er geen ervaring mee, maar 200pk schijnt zo'n beetje max te zijn. Ik weet niet wat de synchromeshes kosten en hoe de rest van de bak is natuurlijk, maar als de overdrive nog fris is dan is bak revisie wellicht nog te overwegen. Als je em zelf doet valt dat wellicht nog mee. Ik heb het nog nooit gedaan hoor, maar het schijnt wel mee te vallen.
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014