8 January 2014, 20:49
Ik zou ze niet doorlassen. Het verschil tussen wel of niet zul jij met het rijden hoogstwaarschijnlijk niet merken. Helaas is bij het doorlassen de constructie te sterk waardoor de arm geen flex meer heeft, en de ophanging krom kan trekken mocht je een keer een stoeprand te hard raken. Ik zou het niet doen (is mij destijds ook afgeraden).
Ik heb mijn PU besteld via Ebay, er is genoeg te vinden. Ik zou wel via Engeland bestellen en niet via Amerika, want via de US komt er geheid de douane bij kijken. Spherical bushings van Kaplhenke in de achteras, het kost wat maar schijnt wel superieur te zijn aan PU. Ik heb wel alles PU, maar dat komt de grip ook niet altijd ten goede zegt men. Ik laat het lekker zo zitten, ik zie wel als het niet bevalt. Zoek even op turbobricks, om te kijken wat je nou wel en niet in PU uit moet voeren (user "blkaplan" van Kaplhenke weet er meer over, zoekt wat hendiger).
Ik heb mijn PU besteld via Ebay, er is genoeg te vinden. Ik zou wel via Engeland bestellen en niet via Amerika, want via de US komt er geheid de douane bij kijken. Spherical bushings van Kaplhenke in de achteras, het kost wat maar schijnt wel superieur te zijn aan PU. Ik heb wel alles PU, maar dat komt de grip ook niet altijd ten goede zegt men. Ik laat het lekker zo zitten, ik zie wel als het niet bevalt. Zoek even op turbobricks, om te kijken wat je nou wel en niet in PU uit moet voeren (user "blkaplan" van Kaplhenke weet er meer over, zoekt wat hendiger).