5 December 2013, 16:53
Hallo,
Ik heb het volgende probleem.
Een B230FD motor welke is omgebouwd naar carburatie zit gekoppeld aan een handgeschakelde versnellingsbak. Nu wil ik het blok in een ''82er 244 bouwen. Maar er moet weer een Automaat bak achter komen BW55.
Als eerste moest het toplager eruit en een bus in worden gezet voor het centreren van de koppelomvormer. Daarna het vliegwiel gewisseld met de bijhorende opvulring.
Het volgende probleem doet zich voor :
De koppelomvormer raakt het vliegwiel al. Terwijl de flens van de automaatbak nog ongeveer 8 mm van de flens van de motor zit. De bak is dus niet met de hand al op de juiste positie te krijgen.
Als de bouten worden aangetrokken zie je dat de koppelomvormer het vliegwiel al aan begint te drukken..
Wat gaat hier fout, of wat moet ik anders doen?
Ik heb het volgende probleem.
Een B230FD motor welke is omgebouwd naar carburatie zit gekoppeld aan een handgeschakelde versnellingsbak. Nu wil ik het blok in een ''82er 244 bouwen. Maar er moet weer een Automaat bak achter komen BW55.
Als eerste moest het toplager eruit en een bus in worden gezet voor het centreren van de koppelomvormer. Daarna het vliegwiel gewisseld met de bijhorende opvulring.
Het volgende probleem doet zich voor :
De koppelomvormer raakt het vliegwiel al. Terwijl de flens van de automaatbak nog ongeveer 8 mm van de flens van de motor zit. De bak is dus niet met de hand al op de juiste positie te krijgen.
Als de bouten worden aangetrokken zie je dat de koppelomvormer het vliegwiel al aan begint te drukken..
Wat gaat hier fout, of wat moet ik anders doen?