10 November 2013, 16:52
Ja nogal he
ik merk zelf altijd dat ik foto's prettig vind bij updates, zodat je kan afkijken bij anderen
Dat gun ik de andere forummers dus ook hehe.
Ik had denk ik gewoon de koppelomvormer er niet ver genoeg opgeschoven omdat ie stroef ging. Daardoor dacht ik dat hij ver genoeg zat en heb dus niet gekeken hoe ver deze naar binnen moest zitten, voordat we hem monteerden. Toen ik hem kocht ging hij er wel gemakkelijk af/uit, dus ik vermoed dat er verder geen schade is.
Bak ligt nu nog 10 cm lager op de dwarsbalken, dus heb 'm nog niet vastgemaakt aan vliegwiel/starterkrans/flexplaat. Dat komt vd week dus (met foto's uiteraard)


Ik had denk ik gewoon de koppelomvormer er niet ver genoeg opgeschoven omdat ie stroef ging. Daardoor dacht ik dat hij ver genoeg zat en heb dus niet gekeken hoe ver deze naar binnen moest zitten, voordat we hem monteerden. Toen ik hem kocht ging hij er wel gemakkelijk af/uit, dus ik vermoed dat er verder geen schade is.
Bak ligt nu nog 10 cm lager op de dwarsbalken, dus heb 'm nog niet vastgemaakt aan vliegwiel/starterkrans/flexplaat. Dat komt vd week dus (met foto's uiteraard)
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Caddy/OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg)