2 November 2013, 21:58
Sorry voor mijn late reactie,
Hij schakeld inmiddels al een stuk sneller over(heb de sensor een andere locatie gegeven). maar ben nog niet helemaal tevreden.
Ook heb ik een andere vraag.
Bij vollast kan het lpg-systeem het niet aan en gaat de motor haperen, hoe leger de tank hoe erger(logisch!).
Maar ik vind het een beetje belachelijk aangezien je LPG onder een vele hogere druk in een motor kunt spuiten..
Is er een manier om meer LPG naar voren te krijgen, of meot ik dan overstappen naar een ander systeem?
het is namelijk behoorlijk frustrerend als je wil inhalen, dat hij gaat stotteren en dat ik vervolgens weer moet overschakelen naar benzine om er toch nog vaart in te houden..
Iemand een idee / oplossing?
Hij schakeld inmiddels al een stuk sneller over(heb de sensor een andere locatie gegeven). maar ben nog niet helemaal tevreden.
Ook heb ik een andere vraag.
Bij vollast kan het lpg-systeem het niet aan en gaat de motor haperen, hoe leger de tank hoe erger(logisch!).
Maar ik vind het een beetje belachelijk aangezien je LPG onder een vele hogere druk in een motor kunt spuiten..
Is er een manier om meer LPG naar voren te krijgen, of meot ik dan overstappen naar een ander systeem?
het is namelijk behoorlijk frustrerend als je wil inhalen, dat hij gaat stotteren en dat ik vervolgens weer moet overschakelen naar benzine om er toch nog vaart in te houden..
Iemand een idee / oplossing?
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo