Nee hoor, ik heb geen probleem met kapers m.b.t. dit topic... zolang we niet voor de kust van Somalië zitten dan...
Ik werk overdag al met mijn hoofd achter de PC, dus werk in mijn eigen tijd graag met mijn smeer aan mijn handen
Alles wat daar aan bijdraagt is welkom haha.
Bij de BW35 zit ie op de bak in een schroefdraad , aan de zijkant steekt deze omhoog.
Als deze er niet zit, dan is deze afgedopt.
![[Afbeelding: inhibitor-switch-bw35-240-76.jpeg]](http://www.cvi-automotive.se/images/2.94679/inhibitor-switch-bw35-240-76.jpeg)
Bij de BW55 zit deze dus meestal in het kantelmechanisme van de automaatpook:
[ATTACH=CONFIG]1470[/ATTACH]
Ik zal foto's maken van beide bakken als ze open liggen.
gr Boaz
*Lars was me voor
*
Ik werk overdag al met mijn hoofd achter de PC, dus werk in mijn eigen tijd graag met mijn smeer aan mijn handen

Bij de BW35 zit ie op de bak in een schroefdraad , aan de zijkant steekt deze omhoog.
Als deze er niet zit, dan is deze afgedopt.
![[Afbeelding: inhibitor-switch-bw35-240-76.jpeg]](http://www.cvi-automotive.se/images/2.94679/inhibitor-switch-bw35-240-76.jpeg)
Bij de BW55 zit deze dus meestal in het kantelmechanisme van de automaatpook:
[ATTACH=CONFIG]1470[/ATTACH]
Ik zal foto's maken van beide bakken als ze open liggen.
gr Boaz
*Lars was me voor

Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Caddy/OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg)