23 October 2013, 21:31
Hoi allen,
Ik heb net een BW55 gekocht ter vervanging van mijn BW35, en hij heeft 2 jaar droog op de plank gelegen.
Daarom wil ik de pakkingen en keerringen vervangen, voordat ik het boeltje monteer.
Alleen 1 ding: ik kom er niet helemaal uit welke onderdelen ik nu precies nodig heb. Ik had gehoopt dat o.b.v. serienr vd bak duidelijk te krijgen.
Kan iemand mij helpen aan de juiste artikelnummers?
Serienummer vd bak: 003 15991
Keerring ingaande as: .....
Keerring uitgaande as: 235728
Lagerbus: 235878
Pakking staartstuk: geen nr, wel al gevonden
Pakkingset (panpakking, filterpakking + filter): geen nr, wel al gevonden
En mis ik dan nog keerringen of pakkingen? Of zijn er meerdere diameters in assen waardoor ik de verkeerde artikelnrs heb opgezocht?
Alvast bedankt!
groeten, Boaz
Ik heb net een BW55 gekocht ter vervanging van mijn BW35, en hij heeft 2 jaar droog op de plank gelegen.
Daarom wil ik de pakkingen en keerringen vervangen, voordat ik het boeltje monteer.
Alleen 1 ding: ik kom er niet helemaal uit welke onderdelen ik nu precies nodig heb. Ik had gehoopt dat o.b.v. serienr vd bak duidelijk te krijgen.
Kan iemand mij helpen aan de juiste artikelnummers?
Serienummer vd bak: 003 15991
Keerring ingaande as: .....
Keerring uitgaande as: 235728
Lagerbus: 235878
Pakking staartstuk: geen nr, wel al gevonden
Pakkingset (panpakking, filterpakking + filter): geen nr, wel al gevonden
En mis ik dan nog keerringen of pakkingen? Of zijn er meerdere diameters in assen waardoor ik de verkeerde artikelnrs heb opgezocht?
Alvast bedankt!
groeten, Boaz
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Caddy/OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg)