10 April 2006, 23:21
Kijk dat zijn nog eens bemoedigende berichten! Klinkt al een stuk beter!
Alleen lees ik overal dat er een 60 litertank onderhangt. Ik krijg er echt niet meer in elke keer dan een litertje of 45. (1 op 6,7???) Ik volg de adviezen hier ook op om de tank niet helemaal leeg te rijden maar een reserve van 15 liter? (kom ik wel weer 100 km mee....
)
Ik weet dat er hier al meer over geschreven is en dat het dan wel erg off topic gaat maar het blijft me wel verbazen. Kan het liggen aan het feit dat er gas onderbouw in heeft gezeten?
Alleen lees ik overal dat er een 60 litertank onderhangt. Ik krijg er echt niet meer in elke keer dan een litertje of 45. (1 op 6,7???) Ik volg de adviezen hier ook op om de tank niet helemaal leeg te rijden maar een reserve van 15 liter? (kom ik wel weer 100 km mee....
)Ik weet dat er hier al meer over geschreven is en dat het dan wel erg off topic gaat maar het blijft me wel verbazen. Kan het liggen aan het feit dat er gas onderbouw in heeft gezeten?
"SHAKEN, NOT STIRRED!"<br /><br />Volvo 240 GL Estate 1990 "Polar White"<br />B230F LH2.4 Jetronic<br />422.000 km, kinderzitje en labrador vrij....<br /><br />* Autobianchi A112 Abarth 1983<br />* Autobianchi A112 Elite 1984