1 October 2013, 00:11
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 October 2013, 00:14 door Estoque.)
Vandaag ben ik begonnen aan het aanpakken van de roest en met succes, de voorste vloerplaten zijn helemaal weer in tip-top conditie, al moet ik zeggen dat het laswerk wat eerder aan de auto was gedaan niet geweldig was..
De vloerplaten zijn dus weer helemaal netjes en morgen gaat de vloerbedekking er weer in etc.
Als het meezit gaan we in het weekend de achteras monteren en het laswerk in de achterste wielkasten aanpakken.
Ik las trouwens niet zelf, mijn vader kan een stuk beter lassen dan dat ik wist.
Tevens heb ik een vraagje:
Mijn spiegels zijn behoorlijk gehavend, en volgens mij zijn ze van alluminium, alleen nu is 1 voetje van de spiegels gebarsten en zit hij met tape vast aan de carosserie.
Kun je die voetjes ook gewoon van een andere spiegel afhalen of is hier een andere oplossing voor?
nog een vraagje:
Hoeveel lucht zou ik in mijn banden moeten doen? Ze staan nu op 2.5 Bar maar achteraan heb ik het idee dat de band wel wat harder mag omdat hij er "zacht" uitziet.
De vloerplaten zijn dus weer helemaal netjes en morgen gaat de vloerbedekking er weer in etc.
Als het meezit gaan we in het weekend de achteras monteren en het laswerk in de achterste wielkasten aanpakken.
Ik las trouwens niet zelf, mijn vader kan een stuk beter lassen dan dat ik wist.
Tevens heb ik een vraagje:
Mijn spiegels zijn behoorlijk gehavend, en volgens mij zijn ze van alluminium, alleen nu is 1 voetje van de spiegels gebarsten en zit hij met tape vast aan de carosserie.
Kun je die voetjes ook gewoon van een andere spiegel afhalen of is hier een andere oplossing voor?
nog een vraagje:
Hoeveel lucht zou ik in mijn banden moeten doen? Ze staan nu op 2.5 Bar maar achteraan heb ik het idee dat de band wel wat harder mag omdat hij er "zacht" uitziet.
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo