xnoxemx schreef:Op de as die erin zat (heb ik zelf op domme wijze kapot gedraaid) is 'made in USA' lijkt mij niet de originele. Er staat dus geen volvo art.nr. op.
Op domme wijze kapot gedraaid betekent? Is die oude niet alsnog te gebruiken. Heb overigens wel eens aan een P1800E gewerkt met opgelaste 2e nok. Lijkt wel of de smering niet goed daar kan komen..
Heb nog een nieuwe C as liggen met nwe nokvolgers maar met LPG en 1x carb denk ik dat je me de A het beste afbent.
Succes,
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..