28 June 2013, 23:40
..anywho..
Ik blijf voorlopig ff uit de garage..
De ons bekende en mij nu iets bekendere (volledig originele en roestvrije :tsk
kreukelzone uit begin '60 heeft zeker geholpen, ik kan je vertellen, dat voel je zelfs, net een spons..
Ik heb zelf wel ergens een deukje opgelopen, hebben we allemaal wel ens..
Hij is getaxeerd, all risk etc.. volgende wk een datum prikken met de schademeneer (dat gaatje kan er ook nog wel bij..)
Ik verwacht eerlijk gezegd einde oefening. Heb nog wel een complete bodem en dak maar alles heeft een behoorlijke oplazer gekregen.. en ja, mijn schuld..
ff afwachten maar, daarna zie ik wel verder. (Heel zwart/wit, als dit voldoende oplevert heb ik een jaartje hypotheek aflossing gratis..)
Allen bedankt voor de reacties, aanbiedingen, telefoontjes etc. (bloemen hoeft echt niet..) really appreciated..!
Ik blijf voorlopig ff uit de garage..
De ons bekende en mij nu iets bekendere (volledig originele en roestvrije :tsk

Ik heb zelf wel ergens een deukje opgelopen, hebben we allemaal wel ens..
Hij is getaxeerd, all risk etc.. volgende wk een datum prikken met de schademeneer (dat gaatje kan er ook nog wel bij..)
Ik verwacht eerlijk gezegd einde oefening. Heb nog wel een complete bodem en dak maar alles heeft een behoorlijke oplazer gekregen.. en ja, mijn schuld..
ff afwachten maar, daarna zie ik wel verder. (Heel zwart/wit, als dit voldoende oplevert heb ik een jaartje hypotheek aflossing gratis..)
Allen bedankt voor de reacties, aanbiedingen, telefoontjes etc. (bloemen hoeft echt niet..) really appreciated..!