9 June 2013, 16:14
landloper schreef:Juist wel! We zitten notabene in een overgangsregeling van 25 naar 30 jaar nu het 2014-verhaal komt. Over een paar jaar is er weer wat geld nodig en kan er weer van alles gebeuren, ook met de oldtimer-mrb. Helaas is het beleid hapsnap zonder verstand. Als bewoner van dit land moet je schijnbaar opportunistisch zijn want de overheid zwalkt.Ik ben het toch maar deels met je eens. Het opportunisme heeft zin bij maatregelen die je op korte termijn kan terugverdienen. Bij een langere verdientijd (ik vind 6 jaar best lang voor een ombouw/brandstofkeuze) vind ik de gok best groot, want je neemt m.i. wel een risico dat je je ombouw wellicht niet terugverdiend.
Dit onderstreept de essentie van je bericht: houd weinig rekening met de belastingregels want die veranderen keer op keer.
Is die € 450 per jaar (uit het voorbeeld) dan wel interessant? Dat moet ieder voor zich bepalen..
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Caddy/OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg)