20 November 2014, 23:08
Zodat wiel twee vermogen koppel blijft krijgen en ook het risico loopt meer koppel dan grip te hebben? Als wiel 1 grip verliest is het toch gunstig dat wiel 2 daar minder risico op heeft (wiel 1 spint en wiel 2 verliest koppel) met een open diff?
Alleen als je sneller/offroad wil rijden kun je volgens mij baat hebben bij een LSD, niet voor de veiligheid.
Alleen als je sneller/offroad wil rijden kun je volgens mij baat hebben bij een LSD, niet voor de veiligheid.
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014

