11 September 2012, 19:55
Zowel bij Scandcar, als bij Volvoklassiekers (Barneveld), op eBay.. wordt hetzelfde type aftermarket verkocht - zelfde onderdeelnummer. Een 'andere' pomp scoren zit er niet echt in, tenzij ik er dan toevallig ÃÃn zou hebben met een productiefout.
Scandcar bevestigde inderdaad dat ik de pomp niet zonder adapterplaat (= isolatieflens) mag monteren, omdat de pomp dan kapot gaat. Ze maakten wel de opmerking dat op de Ama dan blijkbaar nog "een heel oude pomp" zat. Op mijn vraag waarom de hefboom van de nieuwe korter is dan de oude, heb ik geen antwoord gekregen. Revisiesets worden niet gemaakt voor de Pierburg, wel voor het andere type (met kijkglaasje). Jammer.
Scandcar bevestigde inderdaad dat ik de pomp niet zonder adapterplaat (= isolatieflens) mag monteren, omdat de pomp dan kapot gaat. Ze maakten wel de opmerking dat op de Ama dan blijkbaar nog "een heel oude pomp" zat. Op mijn vraag waarom de hefboom van de nieuwe korter is dan de oude, heb ik geen antwoord gekregen. Revisiesets worden niet gemaakt voor de Pierburg, wel voor het andere type (met kijkglaasje). Jammer.
![[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]](http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg)