27 July 2012, 18:57
@kip88, ik was benieuwd hoe ik de volvo zuiniger kon krijger zonder vermogensverlies. Op de klassiekerbeurs(destijds nog in de Veemarkthallen Utrecht) kwam ik een jongen tegen die waterstof bij mengde in zijn oude volvo(benzine) echter in diesel kon het ook. Paar jaar geleden het apparaat gekocht bij http://www.hydrobooster.nl. Na een behoorlijk lange tijd pielen om de juiste concentratie electrolyt te krijgen("een elektrolyt in de hydrobooster om de geleiding in het water te verhogen. Met de hoeveelheid elektrolyt controleert u de hoeveelheid stroom en daarmee direct de gasproductie." bron: hydrobooster).
Nu bij 5A haal ik een brandstofbesparing van rond de 7 a 10%. Ik rijd niet heel veel, dus de investeringskosten wegen niet op tegen de besparing; maar toch leuk dat het werkt. Beetje het zelfde effect als Aceton bijmengen, alleen is dit effect vrij tijdelijk.
Mvg.,
GJ
Nu bij 5A haal ik een brandstofbesparing van rond de 7 a 10%. Ik rijd niet heel veel, dus de investeringskosten wegen niet op tegen de besparing; maar toch leuk dat het werkt. Beetje het zelfde effect als Aceton bijmengen, alleen is dit effect vrij tijdelijk.
Mvg.,
GJ