18 June 2012, 20:49
Klopt! Maar dat is nog niet zo lang geleden: als ik me goed herinner is dat geweest net voordat Carlo zijn 1e verhuizing deed. Dus dat is niet meer dan 1.5 jaar terug (da's helemaal niks
) en bij de Wintertrial waren we er idd ook bij. We hebben elkaar daar alleen niet gesproken. Moeten we weer eens goed maken.....
Als je iemand een aantal motoren aanbiedt van verschillende types, raak je de K pas als laatste kwijt
Ik heb er een paar jaar terug een missie van gemaakt om alle loshangende slangetjes en andere vacuumlekken aan te pakken, maar dat is bij mij nooit echt een probleem geweest. Wel krijgt hij elk jaar verse olie, elke 2 tot 3 jaar nieuwe bougies en rotor/verdeler en blijkbaar voelt het ding er zich prettig bij. Ik rijd niet veel (max 6000 / jaar) Het blok houdt karakterkuren (in de zomer loopt het lekkerder dan in de winter, ongeacht de afstanden en regelmatig wil een warme start niet zo lekker) maar, op een dode accu na,hij/zij heeft me nog nooit in de steek gelaten en het hoort gewoon bij zo'n auto....

Als je iemand een aantal motoren aanbiedt van verschillende types, raak je de K pas als laatste kwijt

`88 245, B230K, M47