11 June 2012, 23:11
Na een drietal alleraardigste mailtjes dat ik gemist wordt op ons hoogst gewaardeerde forum, toch even laten weten dat ik jullie echt niet vergeten ben. De auto heeft gewoon een lagere prio gekregen, en het forum daarmee dus ook. Ik heb op dit moment een prettig, maar daarmee redelijk druk, leven. De auto moet nog steeds zijn upgrades krijgen maar dat is iets dat ik voorlopig vooruit schuif naar de zomervakantie. Tegen de tijd dat er beweging gaat komen in het project zal ik zeker degene die daarin een bijdrage kunnen leveren een berichtje sturen. Voor nu: de radiostilte zal nog even aanhouden. Bij schokkende wijzigingen hoor je me vanzelf weer.
(Ja, de 245 voldoet nog prima (Carlo noemde het na de APK 1 van de best draaiende B230K's en strak sturende 245 die hij onder handen heeft gehad) en het voornemen om de auto weer roestvrij te krijgen staat nog steeds). En de 940 staat ook nog steeds te koop........
(Ja, de 245 voldoet nog prima (Carlo noemde het na de APK 1 van de best draaiende B230K's en strak sturende 245 die hij onder handen heeft gehad) en het voornemen om de auto weer roestvrij te krijgen staat nog steeds). En de 940 staat ook nog steeds te koop........
`88 245, B230K, M47