9 May 2012, 02:42
Bedankt voor de info, het is allemaal gelukt met de shims van Timen Smit.
De 145 op de brug gezet, wielen eraf, houten paal ander de onderste draagarm zodat die inveert en dan kan je er precies bij met een dopsleutel met verlengstuk. De bouten had ik even in de WD40 gezet, en met een grote momentsleutel erop kwamen ze (met enige moeite) keurig los.
Met wat extra shims staan ze nu allebei netjes op -0,5 graad, lijkt me voorlopig even voldoende.
De 145 op de brug gezet, wielen eraf, houten paal ander de onderste draagarm zodat die inveert en dan kan je er precies bij met een dopsleutel met verlengstuk. De bouten had ik even in de WD40 gezet, en met een grote momentsleutel erop kwamen ze (met enige moeite) keurig los.
Met wat extra shims staan ze nu allebei netjes op -0,5 graad, lijkt me voorlopig even voldoende.