29 October 2012, 07:55
Ja ik herken dat wel. Spijkers voor de banden plaatsen, spiegel eraf, krassen...
Terwijl ik nou niet als een debiel door de wijk reed & mensen gewoon vriendelijk groet.
In de huidige wijk wordt vooral veel gekletst, geen schade. Een buurman rende direct naar onze buren toe (die net thuis kwamen van vakantie) om te zeggen: heb je gezien wat ie nu weer gekocht heeft? ( Alsof je onze volvo over t hoofd kan zien.) Maar tegen ons heeft ie nix gezegd.... Roddel & achterklap dus...
Succes met de schade!
Terwijl ik nou niet als een debiel door de wijk reed & mensen gewoon vriendelijk groet.
In de huidige wijk wordt vooral veel gekletst, geen schade. Een buurman rende direct naar onze buren toe (die net thuis kwamen van vakantie) om te zeggen: heb je gezien wat ie nu weer gekocht heeft? ( Alsof je onze volvo over t hoofd kan zien.) Maar tegen ons heeft ie nix gezegd.... Roddel & achterklap dus...
Succes met de schade!
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Caddy/OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg)