22 March 2012, 15:58
met die kitlaag op/in de rand tussen binnenscherm en buitenscherm (de wielkast) zou ik toch oppassen, het aanbrengen daarvan moet echt gebeuren op een droge, stof- en vetvrije ondergrond met dito omgeving (dus een spuitcabine).
Je pas gelaste en gespoten wielkastrand op zaterdagmiddag op de stoep voor de deur "inkitten" is dus echt voor 100% af te raden.
Maarrr... als het zoals origineel hersteld wordt, dus eerst het binnenscherm lassen, dan het buitenscherm lassen en de randen vervolgens d.m.v. puntlasjes aan elkaar zetten gaat ook jaaaaren mee - als het goed gedaan wordt. Daarom toch maar een vakman zoeken en eventueel wat duurder uit zijn, anders kom je op termijn jezelf tegen.
Ohja, en natuurlijk netjes elk jaar een flinke anti-roestbehandeling om herhaling zo ver mogelijk uit te stellen
Je pas gelaste en gespoten wielkastrand op zaterdagmiddag op de stoep voor de deur "inkitten" is dus echt voor 100% af te raden.
Maarrr... als het zoals origineel hersteld wordt, dus eerst het binnenscherm lassen, dan het buitenscherm lassen en de randen vervolgens d.m.v. puntlasjes aan elkaar zetten gaat ook jaaaaren mee - als het goed gedaan wordt. Daarom toch maar een vakman zoeken en eventueel wat duurder uit zijn, anders kom je op termijn jezelf tegen.
Ohja, en natuurlijk netjes elk jaar een flinke anti-roestbehandeling om herhaling zo ver mogelijk uit te stellen

1981 Volvo 343 2.0 GLS, 1981 Volvo 345 2.0 GLS, 1983 Volvo 360 2.0 GLS sedan, 1990 Volvo 460 1.7 GLEi, 1990 Volvo 940 2.3 GL