2 March 2012, 20:33
Deze carbuarateur dus?
![[Afbeelding: 175Carbsml.jpg]](http://www.sucarburetors.com/images/175Carbsml.jpg)
Dan lijkt het mij typisch het membraan.
![[Afbeelding: Membraan-vervangen-300x225.jpg]](http://www.oudevolvo.nl/blog/wp-content/uploads/2009/06/Membraan-vervangen-300x225.jpg)
Onder het kapje aan de bovenkant zie je die zitten. Bij moet ervoor zorgen dat de "gasschuif" omhoog gaat. Daardoor trekt bij meer gas aan etc.
Als dat membraan lek is, dan blijft die zuiger onderin hangen met als gevolg dat de motor niet op toeren wil komen.
Zie mijn verhaal met m'n Amazon (waar het uiteindelijk (ook) de contactpuntjes bleken te zijn).
![[Afbeelding: 175Carbsml.jpg]](http://www.sucarburetors.com/images/175Carbsml.jpg)
Dan lijkt het mij typisch het membraan.
![[Afbeelding: Membraan-vervangen-300x225.jpg]](http://www.oudevolvo.nl/blog/wp-content/uploads/2009/06/Membraan-vervangen-300x225.jpg)
Onder het kapje aan de bovenkant zie je die zitten. Bij moet ervoor zorgen dat de "gasschuif" omhoog gaat. Daardoor trekt bij meer gas aan etc.
Als dat membraan lek is, dan blijft die zuiger onderin hangen met als gevolg dat de motor niet op toeren wil komen.
Zie mijn verhaal met m'n Amazon (waar het uiteindelijk (ook) de contactpuntjes bleken te zijn).
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl