Het is een Kjet:
De benzinesysteem+ = doorgeknipt om de lpg knop te voeden.
De benzinepomp draait alleen als de startmotor loopt (startfase) die hoor je op stand II dus niet. Pas als de motor loopt neemt een ander relais dit over.
Kortom, als door de LPG knop de benzinepomp niet wordt gevoed is dat je afsluiter. In de benzine stand is dit systeem dus orgineel.
Het relais in het midden van je schema is dus het LPG choke relais. Die laat het gas stromen...
De benzinesysteem+ = doorgeknipt om de lpg knop te voeden.
De benzinepomp draait alleen als de startmotor loopt (startfase) die hoor je op stand II dus niet. Pas als de motor loopt neemt een ander relais dit over.
Kortom, als door de LPG knop de benzinepomp niet wordt gevoed is dat je afsluiter. In de benzine stand is dit systeem dus orgineel.
Het relais in het midden van je schema is dus het LPG choke relais. Die laat het gas stromen...
[img][/img]