20 July 2015, 15:39
Goedemiddag,
Onlangs ben ik de trotse eigenaar geworden van een Volvo V40 1800 uit 2002.
Ik been zeer tevreden over de auto en alles werkt zoals het zou moeten.
Nu is er 1 probleem wat ik nog niet echt op kan lossen, de auto houd in bij het optrekken. Als ik de cruise op 80 km/u in stel voel je af en toe een "hikje".
- Bougies zijn vervangen + kabels en bobine na gekeken.
- Brandstoffilter vervangen
- Injectorcleaner in de tank gegooid.
Bij het vervangen van het brandstoffilter zag ik dat er een behoorlijke deuk in de tank zit, deze is van kunststof.
Ik heb me laten vertellen dat dit nog wel eens het probleem zou kunnen veroorzaken.
Eerder kon ik volgens de computer nog 90km rijden met de benzine wat nog in de tank zat, toen ik de auto uit zette en vervolgens weer wilde starten wilde hij niet meer.
Nadat ik er een liter bij in heb gegooid startte hij weer normaal.
Is er iemand die weet of dit uit te deuken is? en zo ja hoe?
Als dit niet uit te deuken is wat is dan de beste oplossing?
Alvast bedankt
Onlangs ben ik de trotse eigenaar geworden van een Volvo V40 1800 uit 2002.
Ik been zeer tevreden over de auto en alles werkt zoals het zou moeten.
Nu is er 1 probleem wat ik nog niet echt op kan lossen, de auto houd in bij het optrekken. Als ik de cruise op 80 km/u in stel voel je af en toe een "hikje".
- Bougies zijn vervangen + kabels en bobine na gekeken.
- Brandstoffilter vervangen
- Injectorcleaner in de tank gegooid.
Bij het vervangen van het brandstoffilter zag ik dat er een behoorlijke deuk in de tank zit, deze is van kunststof.
Ik heb me laten vertellen dat dit nog wel eens het probleem zou kunnen veroorzaken.
Eerder kon ik volgens de computer nog 90km rijden met de benzine wat nog in de tank zat, toen ik de auto uit zette en vervolgens weer wilde starten wilde hij niet meer.
Nadat ik er een liter bij in heb gegooid startte hij weer normaal.
Is er iemand die weet of dit uit te deuken is? en zo ja hoe?
Als dit niet uit te deuken is wat is dan de beste oplossing?
Alvast bedankt