7 February 2012, 22:24
De titel nog geprobeerd te wijzigen, maar dat krijg ik niet voor elkaar...
Ik ga hem nog een kans geven. In de komende periode maar eens rustig aan de spullen bij elkaar proberen te sprokkelen, deuren voorbewerken en naar de spuiter, hier en daar wat gereedschap scoren (lasapparaat) en zolang ik de loods nog kan gebruiken mijn best doen overdekt te werken en de auto weer voor een paar jaar aan de gang te houden. Hij bevalt gewoon en met een andere neem ik toch weer een risico (een nieuwe zit er gewoon niet in). Wel wat leuks op het oog, maar nog niet van dichtbij gezien (940 LPT, zilvergrijs, normale KM-stand, ECC en andere speeltjes...) Ding staat er ook al een tijdje en dan ga ik er al weer het mijne van denken. Tenzij ik deze binnenkort total rijd (is me alleen gelukt met een vrachtwagen van de baas....) mag hij/zij voorlopig nog even blijven.
Ik ga hem nog een kans geven. In de komende periode maar eens rustig aan de spullen bij elkaar proberen te sprokkelen, deuren voorbewerken en naar de spuiter, hier en daar wat gereedschap scoren (lasapparaat) en zolang ik de loods nog kan gebruiken mijn best doen overdekt te werken en de auto weer voor een paar jaar aan de gang te houden. Hij bevalt gewoon en met een andere neem ik toch weer een risico (een nieuwe zit er gewoon niet in). Wel wat leuks op het oog, maar nog niet van dichtbij gezien (940 LPT, zilvergrijs, normale KM-stand, ECC en andere speeltjes...) Ding staat er ook al een tijdje en dan ga ik er al weer het mijne van denken. Tenzij ik deze binnenkort total rijd (is me alleen gelukt met een vrachtwagen van de baas....) mag hij/zij voorlopig nog even blijven.
`88 245, B230K, M47