30 December 2011, 19:19
Hoi,
Zit met eenzelfde probleem.
Heb een 740 Turbo B230FT gekocht voor motor en automaat.
Maar kwam er qua motor niet uit.
De compressie is te laag en dus ongunstig voor LPG.
Nu toch maar weer gekozen voor een B230K motor.
Voordeel is dat ik met een Pierburg 2B5 kan werken die veel meer doorlaat heeft dan de 175.
Lopen op benzine is/wordt bagger, vooral door de nog hogere compressie die ik wil hebben dmv het vlakken van de kop.
Zit te denken aan 12:1.
Benzine wordt dan alleen voor nood.
Ben benieuwd ...
Zit met eenzelfde probleem.
Heb een 740 Turbo B230FT gekocht voor motor en automaat.
Maar kwam er qua motor niet uit.
De compressie is te laag en dus ongunstig voor LPG.
Nu toch maar weer gekozen voor een B230K motor.
Voordeel is dat ik met een Pierburg 2B5 kan werken die veel meer doorlaat heeft dan de 175.
Lopen op benzine is/wordt bagger, vooral door de nog hogere compressie die ik wil hebben dmv het vlakken van de kop.
Zit te denken aan 12:1.
Benzine wordt dan alleen voor nood.
Ben benieuwd ...