28 November 2011, 20:08
En weer net geen jaar voorbij.... Dit weekend 1 van de vervelendste klussen afgerond: Er zitten rondom nieuwe studs in de naven. (de draadeinden waar je de wielmoeren op draait) Ik heb ze vorig jaar bij Funs besteld maar het is er gewoon niet meer van gekomen om ze erop te zetten. Was dat nodig? Nogal: Achter een beetje als dommekracht tekeer gegaan, waardoor er bijna geen schroefdraad meer op zat. Een lekke band was echt een probleem geweest.
Het zijn langere, waardoor ik nu met 20 mm spacers de V70-velgen met winterbandjes eronder kan zetten. Die ga ik nog een opfrisbeurtje geven en dan van de week maar eens overzetten.
Maar nu eerst een infraroodlamp scoren en mijn rug eens een beetje rust gunnen. Dit is net geen hobbyproject meer.....
Het zijn langere, waardoor ik nu met 20 mm spacers de V70-velgen met winterbandjes eronder kan zetten. Die ga ik nog een opfrisbeurtje geven en dan van de week maar eens overzetten.
Maar nu eerst een infraroodlamp scoren en mijn rug eens een beetje rust gunnen. Dit is net geen hobbyproject meer.....
`88 245, B230K, M47