20 November 2011, 02:12
wakka schreef:Het begint er op te lijken dat je om een praatje verlegen zit. Je hebt inmiddels al 8 pagina's gevuld / laten vullen. En het lijkt er niet op dat dit de laatste zal zijn. Je zoekt in een behoorlijke prijsklasse, tot 8000 euro. Dus die opmerking van Rob is nog zo raar niet. Keuze zat, gooi die Twingo in de aanbieding en je kunt nog steeds een leuke Volvo kopen. Maar wil je dat eigenlijk wel?
mijn auto staat een tijdje te koop op marktplaats. helaas nog geen geinteresseerde. als die er wel is, dan is de auto zo verkocht. maar ga um niet weggeven natuurlijk. in de tussentijd ben ik aan het kijken op gaspedaal en marktplaats wat er te koop is. en lees ik het eea op dit forum. ik heb twee auto's bekeken. vanochtend de tweede in dalfsen via marktplaats. bij het zoeken kom ik weer zaken tegen zoals de 230k motor en als ik dan het forum erbij pak, komen er bij mij vragen naar boven. om voor mij als leek antwoorden te vergaren gebruik ik dit medium. ik ga niet over een nacht ijs, moet eerst mijn auto verkopen en wil graag met zoveel mogelijk info tot aanschaf overgaan. Ãn ik ben een beetje kieskeurig als het gaat om de algehele staat van de auto. ik hoop dat 240 er komt, maar wanneer kan ik niet vertellen. dat ligt dus aan een goed bod op mijn twingo Ãn een relatief goed uitziende en in goede staat verkerende 240.
groet,
erik