19 November 2011, 16:27
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19 November 2011, 16:44 door Marc1970.)
Da's geen oud NL nummerbord, dat is een illegaal NL nummerbord (op een auto van dat jaar) en onzinnig ook nog want in 1987 zijn blauwe platen nooit geleverd geweest.
Buiten dat een aardige sedan zoals er honderden zijn maar dan goedkoper. Het is echt niks bijzonders voor een Volvo uit 1987 om in die staat te zijn.
Een 2.3i is geen B230K, maar een injectiemotor. Hoedanook, de B230K is er in 2 versies, ÃÃn geen probleem met een 1000530 kop (gietnummer, staat aan de uitlaatkant) en een bijzondere met een 1000631 kop, die kleppen zijn gegarandeerd krom als de riem breekt. Deze laatste heet ook wel B230KH.
Maar, als je een riem op tijd vervangt, breekt-ie nooit.
Buiten dat een aardige sedan zoals er honderden zijn maar dan goedkoper. Het is echt niks bijzonders voor een Volvo uit 1987 om in die staat te zijn.
Een 2.3i is geen B230K, maar een injectiemotor. Hoedanook, de B230K is er in 2 versies, ÃÃn geen probleem met een 1000530 kop (gietnummer, staat aan de uitlaatkant) en een bijzondere met een 1000631 kop, die kleppen zijn gegarandeerd krom als de riem breekt. Deze laatste heet ook wel B230KH.
Maar, als je een riem op tijd vervangt, breekt-ie nooit.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969