23 October 2011, 08:51
Hoi allemaal, tja een nieuwer type lijkt me ook wel wat. Alleen 1 op 10 op benzine Ãn wegenbelasting wordt ook een dure hobby. Om dan nog gas in te bouwen lijkt me helemaal duur worden. Daarom heb ik even verder gekeken en kwam ik op een 244 uit 1982 bij Scandcar. Er zit volgens hun een b23e motor in. Weten jullie of deze motor het goed doet op gas? Ik heb ergens gelezen dat iemand een 100 liter tank in zijn auto heeft zitten vanwege het verbruik. Zo hoeft hij niet al te snel te tanken. Is het inderdaad aan te raden om een dergelijke tank in te laten bouwen? Ik zie ze namelijk ook wel kleiner. En de laatste vraag, waar zit eigenlijk de gasvuldop (of hoe je dat noemt) bij een 240? Op foto's van een 240 zie ik dat namelijk nooit terug.
Nou dit was het dan wel weer, op weg naar de aankoop van een Volvo 240, na eerst zo veel mogelijk informatie ingewonnen te hebben.
Groet,
Erik
Nou dit was het dan wel weer, op weg naar de aankoop van een Volvo 240, na eerst zo veel mogelijk informatie ingewonnen te hebben.
Groet,
Erik