10 October 2011, 20:19
Maar voor een schoner verbranding zou ik toch voor een 87 / 92 graden gaan!
Met 82 graden stinkt je wagen veel meer, dus de verbranding is minder efficiënt, en is wat al eerder gezegd is minden zuinig.
Met de 240 op benzine rij ik met een 92 graden, en op gas zou ik idd 87 graden aanhouden
Met 82 graden stinkt je wagen veel meer, dus de verbranding is minder efficiënt, en is wat al eerder gezegd is minden zuinig.
Met de 240 op benzine rij ik met een 92 graden, en op gas zou ik idd 87 graden aanhouden
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard

