6 September 2011, 06:51
Maar omdat de dagtellerknop ook moet worden vervangen lijkt het me handiger om de gehele unit even te verwijderen. Wijst zichzelf. Je moet alleen best veel kracht zetten om de unit er uit te duwen (flink aan de bovenkant duwen!).
De stekkers en tellerkabel zijn eenvoudig los te krijgen. Ter indikatie: Een ervaren iemand zal er niet meer dan 10 minuten voor nodig hebben om de unit los op schoot te hebben!
Succes.
De stekkers en tellerkabel zijn eenvoudig los te krijgen. Ter indikatie: Een ervaren iemand zal er niet meer dan 10 minuten voor nodig hebben om de unit los op schoot te hebben!
Succes.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..