2 November 2014, 22:48
Pff, ik heb een aardig eindje gereden in dergelijke, in vergelijking met een motorfiets vond ik het een hele vooruitgang, je zit droog bijvoorbeeld en hij viel niet om als je stilstond. Ik hoop niet dat ze zich ermee buiten de bebouwde kom gaan wagen, het is 3x niks dat plaatwerk. Als ik hem opkrikte viel de deur open, gelukkig heeft-ie er maar twee.
En dat was dan echt een goeie om de 2 jaar getectyleerde van een oud vrouwtje, ik heb ook 'gewone' gehad die roesten op elke bodemnaad.
Sorry, mooi ding, geweldig voor licht gebruik op een zonnige dag en om met 4 personen naar Denemarken te rijden. Het rijden ermee is op zich heel makkelijk en fijn, 1 hand en 1 voet is genoeg, veel overzicht over het voorbijrazende verkeer, het is net of je buiten zit (je zit bijna buiten). En je gaat zelden te hard, de 1.3 versie ging ongeveer 7 km harder als de 1.1 versie, dankzij het wonderlijk vermogenslurpende mechanisme in de variomatic waardoor je ook nog eens zonder handrem stil kan staan op een brug (daarvan zitten de kabels toch vastgeroest).
En dat was dan echt een goeie om de 2 jaar getectyleerde van een oud vrouwtje, ik heb ook 'gewone' gehad die roesten op elke bodemnaad.
Sorry, mooi ding, geweldig voor licht gebruik op een zonnige dag en om met 4 personen naar Denemarken te rijden. Het rijden ermee is op zich heel makkelijk en fijn, 1 hand en 1 voet is genoeg, veel overzicht over het voorbijrazende verkeer, het is net of je buiten zit (je zit bijna buiten). En je gaat zelden te hard, de 1.3 versie ging ongeveer 7 km harder als de 1.1 versie, dankzij het wonderlijk vermogenslurpende mechanisme in de variomatic waardoor je ook nog eens zonder handrem stil kan staan op een brug (daarvan zitten de kabels toch vastgeroest).
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969