19 July 2011, 23:26
Ik had de website van fluidfilm al eens bezocht naar aanleiding van Jambon z'n positieve verhalen. Maar dat is dus een olie/wasproduct, dan kan ik beter wachten tot na het spuiten. Ontwateringsgaatjes heb ik reeds bekeken, die zijn open. Van het weekend wil ik de stoelen en achterbank er even uit sleutelen, dan kan het tapijt opzij en kan ik de dorpels even stofzuigen. Dan weten we zeker dat dat schoon is.
Nog een vraagje, heb de Greenbooks al bekeken, maar ik kom er niet helemaal achter hoeveel afwateringen er zijn in het schuifdak en waar deze uitkomen? Ik wil die slangetjes ook even terugblazen met een fietspompje. Ben bang dat het hemeltje er misschien wel even uit moet dan, iemand hier ervaring mee?
Nog een vraagje, heb de Greenbooks al bekeken, maar ik kom er niet helemaal achter hoeveel afwateringen er zijn in het schuifdak en waar deze uitkomen? Ik wil die slangetjes ook even terugblazen met een fietspompje. Ben bang dat het hemeltje er misschien wel even uit moet dan, iemand hier ervaring mee?