23 June 2011, 20:27
ja 1tje, en meteen weer iets geleerd, de achterste remleidingen "wijken" de mantels iets van de stalen manchet, verder 0 droogte verschijnselen of zo, daar kan ie op gaan lekken blijkbaar..
Even gekeken door op de rem te trappen en zien hoe eea zich gedraagd.. (d? t? ) geen probleem dus, maar je kunt nu wel zien hoeveel zo'n slang uitzet..! Hoe harder je trapt, des te meer "verdwijnt" er aan druk in de flexibelheid van de slangen.. niet meteen aan de stalen mantel versies, voor zijn ze er toch nog niet, maar zinvol is het me nu letterlijk gebleken.. uitwendige diameter schat ik gauw 3 tot 4 mm meer onder druk. De slang valt binnen de stalen huls, bij remmen er buiten..
Even gekeken door op de rem te trappen en zien hoe eea zich gedraagd.. (d? t? ) geen probleem dus, maar je kunt nu wel zien hoeveel zo'n slang uitzet..! Hoe harder je trapt, des te meer "verdwijnt" er aan druk in de flexibelheid van de slangen.. niet meteen aan de stalen mantel versies, voor zijn ze er toch nog niet, maar zinvol is het me nu letterlijk gebleken.. uitwendige diameter schat ik gauw 3 tot 4 mm meer onder druk. De slang valt binnen de stalen huls, bij remmen er buiten..