20 June 2011, 22:48
probeer het morgen, anders de splijter er op.. anderzijds is het niet de 1e keer dat ik een dergelijke voortrein uit elkaar trek, scheelt wel als het hele ding op tafel ligt...
Citaat van: Marc1970 op Vandaag om 18:18:26
Da's een grappige compacte kogeltrekker. Werkt die voor alle kogels aan de 140?
Die bovenste kogel schiet best snel los dankzij de veer die er vol aan trekt. Ik druk de conussen dan weer in elkaar met een krik onder de wielarm, of een waterpomptang, en dan komt de moer er echt wel af.
hij past iig op de kleintjes, je hebt ze meen ik in 3 maten, moet uiteindelijk klein genoeg zijn om tussen de rest van de onderdelen te passen en groot genoeg om om de behuizing van het onderdeel te passen..
eerst volgende VKB staat dat op m'n verlenglijstje (wordt almaar langer vandaar..) , de 2 volgende maten en ringratelsleutels..
Citaat van: Marc1970 op Vandaag om 18:18:26
Da's een grappige compacte kogeltrekker. Werkt die voor alle kogels aan de 140?
Die bovenste kogel schiet best snel los dankzij de veer die er vol aan trekt. Ik druk de conussen dan weer in elkaar met een krik onder de wielarm, of een waterpomptang, en dan komt de moer er echt wel af.
hij past iig op de kleintjes, je hebt ze meen ik in 3 maten, moet uiteindelijk klein genoeg zijn om tussen de rest van de onderdelen te passen en groot genoeg om om de behuizing van het onderdeel te passen..
DopdeDouwer schreef:Met de onderste fusees hetzelfde probleem gehad. (zie topic van Frox)...en daar heb je dan dat trekkertje weer voor...
Alles weer op spanning zetten met je veerspanners werkt niet echt. Maar voor de bovenste juist wel...toch.
Vervolgens ging de fusee niet van de fuseekogel af... Dus niet te veel kracht zetten met je veerspanners.