9 June 2011, 12:15
Maar als je toch de oude pitman arm pakt van de 144 die je rijdt is het probleem toch drekt opgelost.!?
Ik heb bij de inbouw van de 164 stuurbekrachtiging in mijn oude 144 ook met die jongen gestoeid. Na montage van de originele 144 arm (jawel op 164 stuurhuis) was het probleem opgelost. Rijdt (reed) overigens fantastisch in die 144....
Nieuwe eigenaar is er nog steeds heel errugghh blij mee.
Ik heb bij de inbouw van de 164 stuurbekrachtiging in mijn oude 144 ook met die jongen gestoeid. Na montage van de originele 144 arm (jawel op 164 stuurhuis) was het probleem opgelost. Rijdt (reed) overigens fantastisch in die 144....
Nieuwe eigenaar is er nog steeds heel errugghh blij mee.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..