8 June 2011, 22:37
nee die's weer anders, zover als ik het nr kan ontcijferen op mijn oude is het niet dezelfde.. staat trouwens bij "69-"74.. kan in principe altijd mits de andere kant ook van dat jr is.. en dan heb je nog Volvo Canada gehad, wat is gangbaar geweest op welke markt.. welke mods voeren we waar door.
Vraag me af wat de verschillen wezenlijk zijn in de praktijk.. Ik heb het idee dat ie iets lichter stuurt, maar kan ook tussen m'n oren zitten .. (wel lastig met zo'n uitsteeksel..) net 250km mee "gestuurd", fijn hoor zo'n "nieuwe" stuurinrichting, rond het middelpunt zijn ze altijd wel iets vaag, gelukkig heb ik het fietswiel verruild door een kleiner exemplaar (wat nu lekker scheef staat..), dinsdag wordt ie uitgelijnd, zal weinig mee mis zijn. Ben vandaag nog in een parkeergarage geweest, als er iets jankt en piept is het wel zo'n vloer.. zowel voor als achteruit istie stil.. en hij rolt ook helemaal uit..
Heb vanmiddag nw stofhoesjes gehaald voor de stuurstangkogels, die zsm er op anders hoeft het niet meer.., nw kogels terug int doosje..
Inmiddels ligt ook de oliekoeler en consorten uit het oude voertuig te wachten, 130 graden vindt ik toch iets aan de hoge kant, alleen zie ik dat op 1 vd aansluitingen de draad wat "opgevreten" is, heeft wel al die jaren lekvrij in het frontje gehangen.. ??? En een nw is meteen weer kassa.. :'( iig wel nw leidingen, die zijn me te oud..
Vraag me af wat de verschillen wezenlijk zijn in de praktijk.. Ik heb het idee dat ie iets lichter stuurt, maar kan ook tussen m'n oren zitten .. (wel lastig met zo'n uitsteeksel..) net 250km mee "gestuurd", fijn hoor zo'n "nieuwe" stuurinrichting, rond het middelpunt zijn ze altijd wel iets vaag, gelukkig heb ik het fietswiel verruild door een kleiner exemplaar (wat nu lekker scheef staat..), dinsdag wordt ie uitgelijnd, zal weinig mee mis zijn. Ben vandaag nog in een parkeergarage geweest, als er iets jankt en piept is het wel zo'n vloer.. zowel voor als achteruit istie stil.. en hij rolt ook helemaal uit..
Heb vanmiddag nw stofhoesjes gehaald voor de stuurstangkogels, die zsm er op anders hoeft het niet meer.., nw kogels terug int doosje..
Inmiddels ligt ook de oliekoeler en consorten uit het oude voertuig te wachten, 130 graden vindt ik toch iets aan de hoge kant, alleen zie ik dat op 1 vd aansluitingen de draad wat "opgevreten" is, heeft wel al die jaren lekvrij in het frontje gehangen.. ??? En een nw is meteen weer kassa.. :'( iig wel nw leidingen, die zijn me te oud..