28 September 2014, 20:00
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28 September 2014, 20:05 door Marc1970.)
Tsjaa, mijn 240 klappert ook al zo lang als ik hem heb aan de voorkant, op klinkerwegen. Ik gok op de fuseekogels, die mogen van Volvo 3 mm speling op/neer hebben en dat wordt bij de APK regelmatig geconstateerd en dan pak je het boek van Volvo erbij en laat zien dat er 3 mm speling op mag zitten. Van de APK mag er dan zelfs nog 1 mm bij!
De stabi rubbers zijn de laatste modeljaren verbeterd, je kan ze gewoon zien zitten. Schokbrekers voor gaan zelden stuk, dan zijn er twee nog wielarmrubbers met het eeuwige leven en een veerpootlager. Oh ja de stabi zit met een linkje vast aan de wielarm maar dat gaat ook niet gauw stuk in de NL context.
Download Volvo Manual TP30000-1 ergens, daar staat alles in.
De stabi rubbers zijn de laatste modeljaren verbeterd, je kan ze gewoon zien zitten. Schokbrekers voor gaan zelden stuk, dan zijn er twee nog wielarmrubbers met het eeuwige leven en een veerpootlager. Oh ja de stabi zit met een linkje vast aan de wielarm maar dat gaat ook niet gauw stuk in de NL context.
Download Volvo Manual TP30000-1 ergens, daar staat alles in.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969