24 May 2011, 14:18
Oei, de route Annecy - Monaco / Route Napoleon (Fr) is idd mooi, en dan met name het allerlaatste stukje (Nice Monaco).
Ben ooit in de fortuinlijke positie geweest dat ik stage liep in Monaco en woonde in Nice (Op de Corniche Andre de Joly op de Mont Boron, in een huis met zwembad, heel vervelend. 8)
Elke dag de mooiste route van Frankrijk; een genot. (in een Renault 5 Turbo !)
En dan wel via de laagste route Nice-Monaco, via de Basse Corniche, langs Villefranche en Beaulieu.
Als je haast had of zin om te racen, dan idd de bovenste route (Haute Corniche).
Mijn gunst, wat een plezier!.
(Route was trouwens ook te zien in een James Bond film, volgens mij in Golden Eye)
Ben ooit in de fortuinlijke positie geweest dat ik stage liep in Monaco en woonde in Nice (Op de Corniche Andre de Joly op de Mont Boron, in een huis met zwembad, heel vervelend. 8)
Elke dag de mooiste route van Frankrijk; een genot. (in een Renault 5 Turbo !)
En dan wel via de laagste route Nice-Monaco, via de Basse Corniche, langs Villefranche en Beaulieu.
Als je haast had of zin om te racen, dan idd de bovenste route (Haute Corniche).
Mijn gunst, wat een plezier!.
(Route was trouwens ook te zien in een James Bond film, volgens mij in Golden Eye)
![[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]](https://images.cdn.circlesix.co/image/uploads/posts/2016/06/84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif)