22 May 2011, 17:07
@Skidje, je hebt helemaal gelijk. De hoge vermogensmotoren zoals de turbo's, GT's en gepimpte motoren zijn gebaad bij een geregelde multipoint injectie, waarbij je met een LPI in principe nog meer vermogen kan hebben dan een dampsysteem.
Voor degene die al op LPG rijden is er zondermeer een pakket samen te stellen. Het voordeel is dat het voertuig al een LPG kenteken heeft, wat meer vrijheid geeft in het gebruik van componenten. Een universele kit kan, maar het systeem als geheel moet wel goed functioneren. Bij de ÃÃn zal bijvoorbeeld de bestaande tank en vlotter wel bruikbaar zijn, bij de ander niet. Veiligheid en kwaliteit boven alles natuurlijk.
In principe heeft Vialle een modulaire kit samengesteld: de LPfi. Hiermee zijn bijna alle oudere volvo's afgedekt (ouder dan 2005). Met dit als basis kom ik een heel eind. Iemand interesse?
Voor degene die al op LPG rijden is er zondermeer een pakket samen te stellen. Het voordeel is dat het voertuig al een LPG kenteken heeft, wat meer vrijheid geeft in het gebruik van componenten. Een universele kit kan, maar het systeem als geheel moet wel goed functioneren. Bij de ÃÃn zal bijvoorbeeld de bestaande tank en vlotter wel bruikbaar zijn, bij de ander niet. Veiligheid en kwaliteit boven alles natuurlijk.
In principe heeft Vialle een modulaire kit samengesteld: de LPfi. Hiermee zijn bijna alle oudere volvo's afgedekt (ouder dan 2005). Met dit als basis kom ik een heel eind. Iemand interesse?