22 May 2011, 13:47
Dit is best een interessant onderwerp voor meerderen! Klaarblijkelijk is nog bijna iedereen ervan overtuigd dat K-Jet en normal;e atmosferische LPG systemen niet samengaan. I heb dit al vaker bestreden zonder enig belang voor welke LPG inbouwer danook.
Buiten een paar inferieure zaken van de LPG inbouw (slechte el.bekabeling en waardeloze slechte uitlaatombouw) is het wel 100% OK geweest met de inspuiten / aanzuigen van LPG, want BackFires heb ik na 2 jaar met hoofdzakelijk korte stukjes nog niet gehad.
Eerst lag er een B21E in en nu een B230E en dat heeft allemaal probleemloos gewerkt.
Echter is dit systeem van Jerom wel interessant voor de mensen die slechte ervaringen hebben met K-Jet (ze zullen er ongetwijfeld zijn) en die een turbo of ander getuned blokje willen voeden.
Echter is een LPI systeem als vervanging van een huige LPG wel kostbaar daar alles zo'n beetje dient te worden vervangen. Misschien dat dampgas tot een bepaalde PK-hoeveelheid eenn goede optie is?
Misschien dat je eens met de huigie LPG rijders mee kunt denken en een optioneel pakketje kunt samenstellen voor mensen die reeds op LPG rijden.
Buiten een paar inferieure zaken van de LPG inbouw (slechte el.bekabeling en waardeloze slechte uitlaatombouw) is het wel 100% OK geweest met de inspuiten / aanzuigen van LPG, want BackFires heb ik na 2 jaar met hoofdzakelijk korte stukjes nog niet gehad.
Eerst lag er een B21E in en nu een B230E en dat heeft allemaal probleemloos gewerkt.
Echter is dit systeem van Jerom wel interessant voor de mensen die slechte ervaringen hebben met K-Jet (ze zullen er ongetwijfeld zijn) en die een turbo of ander getuned blokje willen voeden.
Echter is een LPI systeem als vervanging van een huige LPG wel kostbaar daar alles zo'n beetje dient te worden vervangen. Misschien dat dampgas tot een bepaalde PK-hoeveelheid eenn goede optie is?
Misschien dat je eens met de huigie LPG rijders mee kunt denken en een optioneel pakketje kunt samenstellen voor mensen die reeds op LPG rijden.

245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..