21 May 2011, 14:47
...en voor het "deurstop zit in de weg voor het centraledeurvergrendelingservo-aanderestvanhetmachanismeverbindingstangetje" epistel liggen er nu 2 scharnieren te drogen.. originele kleur heb ik niet, dit is Hammerite zwart, zijn de roestplekkies ook meteen gevuld..
...op z'n plek, nu nog een mooi plaatje in de kleur over het gat maken...
..het gat in de deur (achter het scharnier zichtbaar..) moet ook een plaatje in, zo regent ie wel heel makkelijk vol.. CPV is ook meteen gekoppeld, logisch, er zit nu niets meer in de weg ..
...en nog wat "gaatjes" voor het 2 serie doorvoerrubber er in... (nog 2 extra scharnieren gehaald voor een 10tje, heel klein beetje speling, ens proberen om eea 1/10 groter te boren en een nw paspen er in. Scandcar verkoopt ruilexemplaren, het draaiende deel wordt iets groter geboord en ik heb begrepen dat er een busje in komt, kosten 27euri tov 55 nieuw..)
..kun je ntl net niet bij ...142...!!!
..
..oh.. toch niet...
.."gaatje"..
..slurfje...
..en d'r weer in..
..1 down, 3 2 go..
...op z'n plek, nu nog een mooi plaatje in de kleur over het gat maken...
..het gat in de deur (achter het scharnier zichtbaar..) moet ook een plaatje in, zo regent ie wel heel makkelijk vol.. CPV is ook meteen gekoppeld, logisch, er zit nu niets meer in de weg ..
...en nog wat "gaatjes" voor het 2 serie doorvoerrubber er in... (nog 2 extra scharnieren gehaald voor een 10tje, heel klein beetje speling, ens proberen om eea 1/10 groter te boren en een nw paspen er in. Scandcar verkoopt ruilexemplaren, het draaiende deel wordt iets groter geboord en ik heb begrepen dat er een busje in komt, kosten 27euri tov 55 nieuw..)
..kun je ntl net niet bij ...142...!!!

..oh.. toch niet...

.."gaatje"..
..slurfje...
..en d'r weer in..
..1 down, 3 2 go..