21 May 2011, 10:32
Voor degene met een K-jetronic motor heb ik goed nieuws. Het is me gelukt om een multipoint LPG injectiesysteem in te bouwen op een K-jetronic. Dmv een signaalemulator op basis van het bobine signaal worden de benodigde signalen voor de LPG ECU gegenereerd en is het dus mogelijk om een multipiont LPG injectie op te bouwenzonder allerlei extra opbouwen voor bijv BDP-signaal, toerental, e.d. Het systeem werd niet alleen bij admospherische motoren, maar ook op de Turbo motoren (zonder backfires uiteraard). Hiervoor is er nooit een addequaat systeem in de markt geweest. Het beste waren de Necam verdampers, maar die zijn niet meer leverbaar.
Voor degene die hun K-jetronic motor willen ombouwen naar LPG, kan ik dit systeem echt aanbevelen. Het wordt geleverd inclusief ombouw, kenteken aanpassing en garantie voor de prijs van â¬1895,- (incl BTW).
De volgende stap is om dit systeem ook toe te passen op de LPi systemen van Vialle. Deze ontwikkeling loopt en ik hoop binnenkort met goed nieuws te komen.
Voor degene die hun K-jetronic motor willen ombouwen naar LPG, kan ik dit systeem echt aanbevelen. Het wordt geleverd inclusief ombouw, kenteken aanpassing en garantie voor de prijs van â¬1895,- (incl BTW).
De volgende stap is om dit systeem ook toe te passen op de LPi systemen van Vialle. Deze ontwikkeling loopt en ik hoop binnenkort met goed nieuws te komen.