17 May 2011, 23:48
vandeweek de ontluchting vanaf de kelpdekseldop afgesloten, de 544 dop zit r weer op, en een stop op het spruitstuk.. loopt meteen een stuk lager stationair.. ??? geen idee of het mengsel nou armer of rijker is geworden, geluid is nu ook wat voller... Nadeel is wel dat je um binnen ruikt, er zit ook een filtertje op de carterventilatie, zat r al maar die zie ik nu dampen omdat er niet meer wordt afgevoerd, altijd wat met die hokken... ;D
Mogelijk een tankje plaatsen voor beide slangen, maar ik wil eigenlijk geen vette dampen in het inlaattraject en er zal dan toch aan gezogen moeten worden... beetje kip lood om oud ijzer en ei verhaal..
Mogelijk een tankje plaatsen voor beide slangen, maar ik wil eigenlijk geen vette dampen in het inlaattraject en er zal dan toch aan gezogen moeten worden... beetje kip lood om oud ijzer en ei verhaal..

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)